THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, May 15, 2011

Yes berjaya juga akhirnya

Alhamdulillah.. itu saya yang aku boleh lafazkan sekarang kerana aku sudah berjaya habiskan diploma aku. Cita-cita aku dari kecil dah pun terlaksana.

Nak pakai jubah, nak jalan atas stage amik skrol pastu ada orang tangkap gambar. yes i did it.!! pastu ada orang bagi bunga.

Impian aku dah terlaksana. Dari kecil tau aku teringin sangat nak buat semua tu. maka pada 13 May 2011 hari tu aku dah berjaya buktikan aku pun boleh la..


masa ni lah aku memasang niat nak berjaya. she is my idol. Kerana beliaulah aku nak pakai jubah tu. walaupun aku kat UiTM dan dia maktab tapi aku masih boleh pakai jubah dan lagi cantik kot.


Yes akhirnya jubah aku berjaya sarung dengan usahaku sendiri. Kalau dia masih ada aku harap dia juga banga. Diploma Seni Lukis dan Seni Reka ( seni halus ) barjaya aku tamatkan dangan jayanya.. hahahha Dan ini bukan terakhir aku harap dapat habiskan juga degree aku amin.... insyallah.. tapi fesyen lagi susah kot.. insyallah.. kau juga boleh aizat.

P/S : thanks to mek abah for support selama ni. this is for u.. i love u so much. dan "dia" aku maksudkan ialah arwah kakak aku yang telah kembali ke rahmatullah. dan sama-sama kita sedekahkan al-fatihah untuknya.. Al-fatihah..